Najczęściej zadawane pytania

Czy jest możliwość wystawienia faktury?
Tak, oczywiście. Wystawiamy faktury VAT na życzenie klienta.
 
Jakie są formy płatności?
Istnieją cztery formy płatności:
− przelew bankowy on-line za pomocą serwisu PayU
− tradycyjny przelew bankowy
− płatność na poczcie
− płatność przy odbiorze
 
Czy można zrezygnować z zamówienia?
Można zrezygnować z zamówienia w przypadku, gdy nie został rozpoczęty proces jego realizacji.
Płatność zostanie odesłana na konto, z którego została dokonana wpłata.
 
Czy można zmienić zamówienie?
Można zmienić zamówienie w przypadku, gdy nie został rozpoczęty proces jego realizacji.
 
Czy można zwrócić zamówiony produkt?
Można zwrócić zamówiony produkt tylko w przypadku jakichkolwiek błędów, wynikających ze
strony wykonującego.
 
W jaki sposób pakowane są zamówione produkty?
Wszystkie przedmioty pakowane są w zależności od zamówienia. Istnieje możliwość wysyłki listem
poleconym, wówczas produkty pakowane są w koperty. Decydując się na kuriera zapakujemy
produkt w firmowe i solidne opakowania, dzięki czemu kupiony fotoprezent powinien zostać
bezpiecznie dostarczony do Państwa domu.
 
Co to jest numer zamówienia i gdzie go znajdę?
Jest to specjalny numer identyfikujący ID Państwa zamówienie. Znaleźć go można wchodząc w
zakładkę „Moja Strefa”
 
W jakich godzinach mogę odebrać osobiście zamówiony produkt?
Zamówiony produkt można odebrać osobiście w od poniedziałku do piątku w godzinach 8-18 oraz
w soboty 8-13.
 
Na czym polega technologia sublimacji?
Technologia sublimacji polega na przenoszeniu nadruków (wykonanych odpowiednimi tuszami
na specjalnie przeznaczonym do tego papierze) pod wpływem wysokiej temperatury na różnego
rodzaju materiały.
 
Jaka jest technologia nadruku na koszulkach?
Przy tworzeniu nadruków na koszulkach korzystamy z technologii druku cyfrowego. Stosowane
przez nas najnowocześniejsze urządzenie pozwala nam drukować bezpośrednio na materiale, dzięki
czemu jakość i trwałość nadruku stoi na wysokim poziomie.
 
Jak długo przechowywane są pliki z zamówieniem?
Pliki przechowywane są przez miesiąc od momentu realizacji zamówienia.
 
W jaki sposób można dokonać zamówienie?
Po zakończeniu pracy nad swoim projektem produkt należy umieścić w koszyku a następnie
dokonać płatności.
 
Zapomniałem hasła / loginu co zrobić?
Na stronie zaloguj się proszę nacisnąć Zapomniałem hasła.
Aby zresetować hasło, proszę podać adres e-mail podany podczas rejestracji.
Na podanego maila przyjdzie nowa wiadomość z hasłem.
 
Jaki jest koszt dostawy?
Koszty dostawy uzależnione są od sposobu dostawy (poczta, kurier). Klient sam decyduje o
sposobie, a tym samym cenie dostawy.
 
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Od momentu wpłynięcia płatności na nasze konto na realizację zamówienia mamy 48 godzin
 
Czy mogę zmienić adres dostawy?
Podczas składania zamówienia można podać inny adres dostawy.
Natomiast w przypadku ponownej zmiany adresu dostawy należy wysłać maila z informacją
na adres biuro@fotounidruk.pl podając nr zamówienia
 
Czy jest możliwy odbiór osobisty?
Tak, możliwy jest odbiór osobisty w naszej siedzibie
 
Czy płatność PayU jest bezpieczna?
Tak, Transakcje są bezpieczne i wygodne.
Konto PayU gwarantuje najwyższy poziom bezpieczeństwa Twoich danych transakcyjnych,
zgodnie ze standardami bezpieczeństwa PCI.
Za korzystanie z PayU nie pobieramy od Ciebie żadnych opłat.
 
Czy jest możliwa płatność za pobraniem?
Tak, przy odbiorze osobistym lub przy przesyłce kurierskiej.
 
Czy jest możliwa dostawa poza granice Polski?
Tak, jest możliwa dostawa za granicę. Cena uzależniona jest od wagi przesyłki,
jak również adresu docelowego. Dostawy zagraniczne wyceniane są indywidualnie.
Aby otrzymać wycenę należy przesłać e-mailem dane adresowe wysyłki.
 
Czy mogę zamówić w niestandardowym formacie?
Tak, wysyłając zapytanie na naszego maila
 
Czy mogę dostarczyć własne materiały do nadruku?
Tak, jednak nie ma pewności, że uda nam się wykonać na nim nadruk i jakiej będzie jakości.
 
Czy mogę zamówić produkt niedostępny w standardowej ofercie?
Tak, wysyłając zapytanie na naszego maila
 
Czy mogę zamówić wykonanie projektu graficznego?
Tak, natomiast należy liczyć się z dodatkowymi kosztami
 
Czy mogą Państwo przeskalować plik do formatu zamówionego?
Tak. Wykonamy to bez żadnych dodatkowych kosztów
 
Czy mogę sprawdzić aktualny status mojego zamówienia?
Klient otrzymuje systemowe powiadomienia informujące o statusie zamówienia.
Jednocześnie można go sprawdzić w każdym momencie w panelu Klienta po zalogowaniu.
 
Jaki jest podatek VAT na usługi drukowania?
Podatek na dzień dzisiejszy wynosi 23%
 
W jakich formatach najlepiej przesyłać pliki?
Najlepiej w formacie JPG lub PNG jeśli plik posiada warstwy.
Można również spakować zipem pliki w tych dwóch formatach i tak przesłać.
 
Jaka jest różnica między koszulkami Standard i PRO?
Koszulki PRO są zdecydowanie najwyższej jakości i gramaturze 185g
Koszulki Standardowe są bardzo dobrej jakości i gramaturze 180g
 
Czy podane ceny są cenami netto czy brutto?
Podane ceny są cenami brutto.
 
Czy przy większych ilościach produktów ceny będą niższe?
Tak, należy wysłać zapytanie ma maila biuro@fotounidruk.pl
 
Jaka może być minimalna rozdzielczość wgrywanych zdjęć?
Żeby zdjęcia dobrze wyglądały na wydruku zalecamy rozdzielczość minimum 150 dpi w skali 1:1
 
Jakiej przeglądarki internetowej najlepiej używać?
Zalecamy używać przeglądarek Google Chrome oraz Mozilla Firefox
 
Czy możliwe jest wykonanie indywidualnej kalkulacji?
Tak, należy wysłać zapytanie ma maila biuro@fotounidruk.pl